גישת פסיכו משפט

הכירו את גישת הפסיכו – משפט: גישת הפסיכו משפט מתמקדת בפסיכולוגיה של ההליך המשפטי, תוך שימוש בו ככלי המעודדת תהליכי צמיחה והעצמה.

הרעיון, ניצב בשלב שאלת השאלות הנכונות בשיחה עם הלקוח, שמטרתו לחשוף את הלקוח עצמו לצרכיו העמוקים ביותר, שאולי עד כה הוא לא קישר בינם לבין רצונותיו אותם הוא מבקש להשיג באמצעות הגירושין.

השיטה מביאה לפריצת דרך ולהתקדמות משמעותית בחייו של הלקוח/ה המתגרש/ת.

במקרים רבים מסתמן, כי היעד האמיתי הוא לא אקט הגירושין, אלא מה שמבקש הלקוח להשיג באמצעותם (ערכים כגון הביטחון העצמי, התחושה הפנימית, שקט) ומי שהוא רוצה להיות באמצעותם.

תמונת יעד שלא בטוח שהיה מודע לה קודם שהגיע להליך המשפטי המתנהל בין כתלי בית המשפט.

הבאת הלקוח עצמו אל תמונת היעד שלו, הידיעה שיש בידי עו"ד שירה טולדנו את הפתרון הנכון והמדויק עבור הלקוח מקנה לו תחושת בטחון, מעבירה אותו ממקום של כאב שהיווה את המניע להליך המשפטי לגירושין למקום בטוח שנמצא הפתרון, כשהוא כבר מתנהל ממקום שכלתני בטוח ושקט, של בחירה ועוצמה מול בן /בת הזוג בהליך הגירושין כמו גם ובעיקר, מאפשרת לעורכת הדין שירה טולדנו להפוך את אותה תמונת יעד למוחשית וממשית, עבורו הן באופן ניהול ההליך והן בחתירה להסכם גירושין טוב, כמבטא את כל צרכיו בצורה מספקת והטובה ביותר עבורו, תוך שהוא הפך לגרסה הטובה ביותר של עצמו.

שיטה ייחודית זו המוצעת על ידי עורכת דין טולדנו מאפשרת צמיחה אישית ותוצאה משפטית וזו הצלחה אמיתית! של הליך משפטי בפרט של גירושין.

גירושין הוא לא עוד הליך משפטי אלא כזה שמשפיע על העתיד שלך ושל ילדייך, הוא קצה הקרחון של החלום האמיתי.

עו"ד שירה טולדנו, תוביל אותך לחלום העמוק ביותר.

תציע את השירות המדוייק עבורך.

תתאים את הפתרון המדוייק עבורך.

תביא אותך להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך.

לקביעת פגישה עם שירה טולדנו, עו"ד לענייני משפחה, גירושין ומגשרת מוסמכת חייגו 03-6096766